poniedziałek, 23 marca 2015

Zaczynamy!

Witam wszystkich czytelników! :)

Blog ten został stworzony dla wszystkich fanów zespołu 30 seconds to Mars!

Zapraszam do komentowania, jednak proszę o jakiekolwiek podpisywanie się (imię, nick, ksywka, literka - cokolwiek).
Blog z czasem będzie bardziej rozwinięty, ale już teraz zapraszam do częstego zaglądania tu! :)






Zapraszam do grupy koncertowej na Facebook'u:
https://www.facebook.com/groups/759670724103355/


oraz do akcji na koncert w Sopocie "Roses for Mars":
https://www.facebook.com/events/450860031738126/





17 komentarzy:

  1. http://41.media.tumblr.com/20255875c078c879550960236de83afd/tumblr_nlolwruegW1sf657go1_500.png

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. super jest ta fota :)

      Usuń
    2. To ja - mimi ją wkleiłam, ale nie mogę jej wyświetlić, u mnie link się nie podkreśla i nie jest aktywny, czy ktoś też ma problemy z jego otwarciem

      Usuń
    3. jakiej opcji użyć, by podpisywać się nickiem, trzeba się zalogować?- mimi

      Usuń
    4. Mimi, należy wybrać opcję "Nazwa/adres URL" i wpisać nick/imię itp. tylko w polu "Nazwa" :)

      Usuń
    5. sprawdzam :)

      Usuń
    6. ok, nick siedzi, trzeba tylko wpisywać dodatkowo te losowo podawane literki, zastanawia mnie, dlaczego u mnie nie podkreśla linku z wczoraj z 23.40, bo Wasze przy notce mogę otworzyć

      Usuń
    7. wklejam coś http://33.media.tumblr.com/cf2a5619f3448ab955b96aaeeaff0caa/tumblr_nln14kOUKE1qi6jgwo4_r1_250.gif

      Usuń
    8. i nie otwiera się link :(

      Usuń
    9. kocham Tomo ! ^^

      Usuń
    10. Sposób, jaki znalazłam na wyświetlenie wklejonych przez siebie linków: to zaznaczam link, klikam prawym przyciskiem myszy i tam jest taka funkcja "przejdź do strony htpp......." można wtedy zobaczyć co tam jest, nigdy przedtem nie natknełam się na taką konieczność, ale nie jestem zbyt rozeznana w tych sprawach, jednak wiem już odrobinkę więcej :)

      Usuń
    11. ja tak samo robię :)

      Usuń
  2. ja mam ten sam problem co mimi :-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. należy wybrać opcję "Nazwa/adres URL" i wpisać nick/imię itp. tylko w polu "Nazwa" :)

      Usuń
  3. Witam na nowym blogu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobra jakoś tu dotarłam :) z tym że nie wiem na razie co i jak ale dojdę do tego. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. W razie pytań/sugestii piszcie tu lub na maila: 30stm.blog@gmail.com :)

    OdpowiedzUsuń